سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : سه شنبه 99/8/6 | 12:12 عصر | نویسنده : راوندی

قوانین متفرقه ( قانون منع سوءاستفاده از منابع مشترک ) ( صــ16 ) 

هیچکدام از ساکنین مجتمع های چندین واحدی که در کنتورهای برق یا گاز یا آب بصورت اشتراکی استفاده میکنند اجازه ندارند از این منابع برای کارهای تولیدی استفاده نمایند .

برای مثال کسی اجازه ندارد برای تولید لباس برای مصارف بیرون از واحد ، چرخ خیاطی و اتو به وسایل برقی اضافه نموده تا کسب درآمد کند . یا اینکه با استفاده از هویه دست به مشاغل دیگر بزند .

در مصرف از گاز کسی اجازه ندارد برای بیرون از آپارتمان کار پخت و پز یا هر کار دیگری  انجام دهد و یا اینکه با انجام این عمل در همان واحد از مشتری پذیرایی نماید .

کسی از ساکنین آپارتمانها با کنتور آب مشترک اجازه ندارد برای مشتریهای بیرونی دست به شستن لباس یا پرده یا پتو یا سبزی و امثالهم بزند( در تمامی موارد بالا رضایت و عدم رضایت تمام همسایگان حاکم است )

قوانین متفرقه ( مهمان )

پیش از اینکه به بحث قوانین مهمان بپردازیم لازم است به چند نکته اساسی اشاره نماییم .   نخست اینکه در قوانین مهمان حرمت مهمان بطور کامل حفظ گردیده و هیچگونه بی احترامی نه به مهمان و نه به میزبان صورت نخواهد گرفت  که شرح و برنامه آن بطور کامل در ادامه خواهد آمد . دیگر اینکه پیروی از مراتب آن فواید بسیاری را از جمله رعایت صرفه جویی در تمام منابع مصرف و مهمتر از آن خوش خلقی و صمیمیت و دوستی مابین همسایگان و مرتفع نمودن ورود و خروج مال حرام را تا اندازه ای که رضایت ساکنین آپارتمانها را حاصل کند به دنبال خواهد داشت .                   هر شخصی که در مجتمع حق شارژ و آب پرداخت نمیکند مهمان محسوب میگردد . دیگر اینکه هزینه های مهمان اگر قرار باشد در مجتمعی محاسبه گردد بر اساس وجود کنتورهای مشترک از لحظه ورود تا هنگام خروج تمام مصارفی که موجب صرف انرژی گردد ، بیش از مقداری که ساکنین مصرف دارند محاسبه خواهد شد زیرا که مصارف مهمان بطور تساعدی هزینه ها را بالاتر خواهد برد .

محاسبات هزینه های مهمان هر چند در نگاه اول دشوار بنظر میرسد اما بعداز چند محاسب? نخست با تعامل مدیر برای ساکنین مشخص خواهد شد که هر مهمان با هر ورود و خروج چه مقدار هزینه دارد .




  • مطالب علمی
  • فروش بک لینک انبوه