سفارش تبلیغ
صبا ویژن
تاریخ : پنج شنبه 93/5/9 | 7:16 صبح | نویسنده : راوندی

<!-- /* Font Definitions */ @font-face {font-family:Calibri; panose-1:2 15 5 2 2 2 4 3 2 4;} @font-face {font-family:"2 Homa"; panose-1:0 0 4 0 0 0 0 0 0 0;} /* Style Definitions */ p.MsoNormal, li.MsoNormal, div.MsoNormal { mso-style-parent:""; margin-top:0cm; margin-right:0cm; margin-bottom:10.0pt; margin-left:0cm; text-align:right; line-height:115%; direction:rtl; unicode-bidi:embed; font-size:11.0pt; font-family:"Calibri","sans-serif";} .MsoChpDefault { font-family:"Calibri","sans-serif";} .MsoPapDefault { margin-bottom:10.0pt; line-height:115%;} @page WordSection1 {size:595.3pt 841.9pt; margin:36.0pt 36.0pt 36.0pt 36.0pt; border:double windowtext 4.5pt; padding:24.0pt 24.0pt 24.0pt 24.0pt;} div.WordSection1 {page:WordSection1;} -->                   سلام و عرض ادب خدمت خانم چاووش باشی مدیریت محترم روابط عمومی  و                                     روابط بین المللشرکت آب و فاضلاب استان تهران

یکبار دیگر لطف خداوند شامل حال بنده شد تا بتوانم قدمهایی هر چند کوتاه در جهت اصلاح یکی از مشکلات کشورم بردارم . خدمت شما بزرگواران هر چه از این نعمت اللهی ، آب بگویم کم گفته ام زیر خود شما خیلی بیشتر از بنده از اهمیت حیات آن آگاهید . لذا هر چه سریعتر و صریحتر بسراغ مطالب اصلی میروم .

یک روز شیلنگی که آب را به سیفون دستشویی ما منتقل میکرد سوراخ شد و من مجبور شدم شیر آنرا ببندم بعلت مشغله زیاد فرصت فوری تهیه و تعویض آن نبود . همانروز در حینی که داشتم از روشویی آنجا استفاده میکردم چشمم به سطل متوسطی افتاد و احساس کردم اگر زیر شیر قرار دهم میتوانم از آن بجای سیفون استفاده کنم . چون نتیجه کار را دیدم و رضایت کاملم کسب شده بود دوست داشتم خیلی زود ، همه این مطلب را آموخته و بکار برند لذا این مطلب را با مطالب آموزشی دیگر در قالب طرحی برای چند شبکه تلویزیونی بردم که جز اتلاف وقت برایم سودی نداشت و توضیح آن هم از حوصله این نوشتار خارج است .

شاید خواست پروردگار بود که این طرح به این صورتی که امروز هست درآید . احساس میکنم اگر مردم کم حوصله همان فکر نخست را هم انجام دهند کافیست . اما مردمی که دلسوزند با اطمینان از موارد بیشتری استفاده خواهند نمود . در همین اندیشه ها در راستای تحقق این طرح که نام آنرا ( طرح نجات آب ) مینامیم لازم است یک برنامه ریزی دقیق داشته باشیم . بنده پیش از این در این اندیشه بودم که با طرحی مانند همیاران پلیس این مطالب که حجم آن تا حدود زیادی بالا رفته از ریشه فرهنگ سازی شود تا اینکه در 4/5/93 از یکی از همکاران شما شنیدم که طرحی در این ضمینه بنام ( حامیان آب ) در دست دارید و اقداماتی هم در این ضمینه صورت گرفته است . لذا بنده اندیشه خود را مینویسم شما هر چه صلاح است در نظر بگیرید .

این طرح یا با کتابچه ای همراه با عکس ( که باید آنرا مانند سند حفظ کنند) یا بصورت قرار دادن در یک سایت و معرفی آن به مردم از طریق قبض های آب یا معرفی سایت از طریق تبلیغات تلویزیونی یا هر اندیشه دیگری به رویت مردم درآمده و به آنها آموزش داده شود و در ضمنِ این حرکت ، از کم سن ترین افراد هر خانواده از حدود سنی دوازده سال به بالا دعوت شود تا در آزمونی که بیست سؤال از این مطالب در خواهد آمد از طریق پیامک ثبت نام کرده و شرکت کنند . شرکت کنندگانی که تمامی سؤالها را بدرستی پاسخ دهند تحت عنوان      ( ناجی یک ) بمدت یکسال بالا ترین مقام را کسب کرده و از امتیازات ویژه ای برخوردار خواهند شد اما مهمترین کار آنها برخورد با اشخاصی است که آب را در محلات هدر میدهند البنه به آنها آموزش داده خواهد شد که چگونه برخوردی داشته باشند . به همین ترتیب میتوان براساس تعداد شرکت کنندگان تا ( ناجی سه ) و یا پنج و ده آنها را انتخاب و روی آنها برنامه ریزی کرد که در مدارس و مساجد و مکانهای عمومی برای مردم سخنرانی کرده و به زبانی ساده برایشان آموزش دهند .                               التماس دعا : علیرضا قاسمی راوندی




  • مطالب علمی
  • فروش بک لینک انبوه