شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت دماسنج
+ پياده روي باريکي که يک سوي آن درختچه و سبزه و آن سوي آن اتوبان امام علي ( ع ) است شبها در تاريکي مطلق بسر ميبرد شنيده بود که در آنجا چند نفر مورد تعرض قرار گرفته بودن و گذشته از آن محل تجمع و خواب معتادان و ولگردها هم هست عده اي هم در ميله هاي روي اتوبان شبها ميخوابند . بعد از تماسهاي زياد با شهرداري و اداره برق موفق شدم تصميم مديران شهرداري را براي روشن نمودن آن محل بياري پروردگار مصمم کنم .
اداره برق ميگفت چون آنجا قدري سبزي دارد مربوط به شهرداريست و شهرداري هم ميگفت چون در آن نزديکي کابل برق نداريم نميتوانيم آنجا را روشن کنيم . شهرداري مدتي از يکي از خانه هاي نزديک آنجا برق گرفته بود که بعد از فوت پيرزني که اجازه داده بود اين امکان از بين رفت . يک شب که داشتم وارد آن محل رد ميشدم ديدم خانمي که در حال رفتن بود با ديدن آقايي که از روبرو مي آمد برگشت به او گفتم خانم نترس دنبالم بيا .
اون که داشت تلفني با کسي گفتگو ميکرد گفت ترسيدم داشتم برميگشتم آقايي بمن گفت نترس پشت سر من بيا . قسمت ترسناک آن محل عبور که در خيابان شهيد حيدري شهيد مدني ( نظام آباد ) قرار دارد خانه ايست که معبر را بصورت ال درآورده و نميشود روبرو را تا مسافتي مشاهده کرد و در آن وسط تاريکي ناگهان شخصي روبروي شخص ديگر ظاهر ميشود .
بهر حال امروز خيلي خوشحالم که موفق شدم اين مهم را به انجام برسانم و شنيده بودم پيش از اين خانمي خيلي تلاش کرده بود و حتي با مقامات بالا هم ملاقات کرده بود اما انجام نشده بود . حتي گفتند يک بار که در شهرداري آقايي بنام نوري نورافکن زده بود اداره برق سيم را قطع کرده بود .
شما هم اگر از اين دست مطالب داريد بنويسيد . اجازه دهيد با مشکلات مردم بيشتر آشنا شويم .
freand
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} مشکلات خيلي زياده بنظر من. و خب هرچقدر هم بنويسيم هم تموم نميشه. x-(
{a h=freand}freand{/a} دقيقاً x-(
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} سلام گبوتر حرم همهشه دلتنگ حرم است @};-
*قاصدك*
مشکلات که زيادن اما کيه که بهشون برسه
{a h=pershang}عارفانه هاي يک دوست{/a} درود ، بله حتي در خود حرم هم دلتنگ است @};-
{a h=ghasedak2007}قاصدك{/a} هر چي فکر ميکنم ميبينم کسي غير از خودم نيست
*قاصدك*
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} دقيقا:D
{a h=ghasedak2007}قاصدك{/a} فقط کمي تشويق سر سبز را دهد بر باد :D
عاقبت موفق شدم شرکت برق را به قرار دادن يک روشنايي جديد که تا حدودي از خطرات آن محل عبور ميکاهد ترغيب نمايم . خدا را شکر :)
تسبیح دیجیتال
‍‍‍‍* راوندي *
رتبه 83
13 برگزیده
1074 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top