شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

ساعت دماسنج
+ سلام ، در بحث ماسک ديگر کار از اينکه من ماسک ميزنم ، تو ماسک ميزني ، گذشته . اکنون بايد سخنان جديدي در مورد ماسک گفت تا همگان از اين پوشش جديد بهتر استفاده کنند .
2-FDAN
99/8/10
ميان دو لايه اس ام اس بيروني و دروني يک پارچه نازک بنام ملت بلون قرار دارد که کار اصلي تسويه هوا را انجام ميدهد . اين ماسک کارامد تر از ماسکهاي دولايه و پارچه اي دست ساز است که در محيطهاي بيرون استفاده ميشود . اما بحث اصلي ما چيز ديگريست . بحث اصلي اينست که بايد آگاه باشيم که هواي استشاقي ما حتما بايد از ماسک عبور کند .
اگر ماسکي را ملاحظه کرديد که هنگام دم و بازدم حرکت کرده و به داخل و بيرون ميرود بدانيد که آن ماسک هوا را از داخل خود عبور نميدهد و بيشتر هواي آلوده باز دم در داخل ماسک مانده و دوباره به درون ريه باز ميگردد. مقداري هم هوا از درزهاي کناري ماسک بدون هيچ محافظي تنفس ميشود که بسيار خطرناک و مضر است .
2-FDAN
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} سلام بنظرم بايد زير ماسک دستمال گذاشت تا بشه يکمي بيشتر از اين انتقال جلوگيري کرد:)
{a h=ANFD}2FDAN{/a} بهترين حالت همين کاري هست که وزير بهداشت انجام ميدهند . دو تا ماسک استاندارد روي هم البته آنهم در مکانهايي که احتمال انتقال ويروس بيشتر هست :)
2-FDAN
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} نميدانم:)
{a h=ANFD}2FDAN{/a} در تحقيقاتي که خارجيها روي پارچه هايي که براي ماسک مناسب است انجام داده اند دو لايه پارچه ابريشمي براي زير و رو و يک پارچه پنبه اي براي وسط در نظر گرفته شده که از يک لايه پارچه از جنس فلانل هم بجاي يک طرف پارچه ابريشمي ياد شده . اما خودم به پشم شيشه فشرده که لاي دو جنس پارچه قرار بگيرد بيشتر اعتقاد دارم اما متاسفانه ابزاري براي تست آن در دست نيست :)
2-FDAN
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} صحيح:)
تسبیح دیجیتال
‍‍‍‍* راوندي *
رتبه 83
13 برگزیده
1074 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله فروردين ماه
vertical_align_top