شبکه اجتماعی پارسی زبانانپارسی یار

پيام

درب کنسرو بازکن برقی
+ [تلگرام] سلام دوستان يک موتور خيلي تمييز و سالم داشتم به جواني که ميگفتند تازه ازدواج کرده و دستش خالي است ارزان فروختم خداوند هم خيلي زود جبران کرد و اين دوچرخه را از طريق آگهي همشهري به قيمت مناسب خريدم اين دوچرخه سالها در انباري فروشنده خوابيده بود طوري که باد چرخها خالي شده بود :) که ايزد در بيابانت دهد باز
2-Shahin
چه دوچرخه اي....
هما بانو
:)
{a h=u1046d5fe8290be18}2Shahin{/a} قابل شما رو نداره :)
{a h=banoyedashteroya}هما بانو{/a} :)
سالها دوچرخه داشتم همه مدل و همه جا هم باهاش ميرفتم توي چند سال گذشته موتور و ماشين گرفتم که دردسرهاي زيادي داشتند هر دو را فروختم و اين همراه قديمي قسمتم شد که خيلي ازش لذت ميبرم :)
{a h=goldenrose}دهکده موسيقي{/a} :)
اسپايکا
عاليه.. منم دارم :)
{a h=advanced}اسپايکا{/a} در هفته چند روز سوارش ميشي ؟ باهاش کجا ميري ؟
° گيسو•
منم دارم :-/ ولي وقت ندارم .. وگرنه اينجا ميرفتم پيست ..:{
اسپايکا
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} متاسفانه يکسالي ميشه که سوارش نشدم... ولي دلم ميخواد دوباره برم تو کارش : )
{a h=aaaMissingsss}° گيســو•{/a} بايد براي بعضي موارد مهم وقت گذاشت که ورزش يا نرمش از مهمترين آنهاست . بدون ورزش زندگي خيلي سخت ميشه خصوصا ورزشهايي که با تفريح همراه هست . مثل شنا و دوچرخه سواري :)
{a h=advanced}اسپايکا{/a} يکسال ! جمعه صبحها رو باهاش برو پارکهاي اطراف چند تا همراه هم پيدا کن دستجمعي خيلي خوش ميگذره :) از بهترين لذتهاي زندگيست
اسپايکا
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} بچگيم ک خيلي با دوچرخه گذشت :) ايشالا بايد تو برنامم بيارم : )
{a h=advanced}اسپايکا{/a} ان شاالله :) توي محله قبلي.که بودم خيلي از آقايان رو ميديدم که مثل من کيسه هاي ميوه رو به دو طرف فرمون آويزون کرده بودند و بسمت خونه ميرفتن :)
منم دوچرخه سواري دوس دارم ولي اصلن نميتونم کنترل کنم :D
{a h=yohana}عرفان وادب{/a} من فقط ميتونم بگم گذشته از حفظ تعادل که اکتسابي هست از هر طرف که احساس کرديد داريد مي افتيد بايد فرمون رو بهمون سمت بچرخونيد تا دوباره تعادلتون حفظ بشه
بعد از اينکه ياد گرفتيد همه اطلاعات دوچرخه سواري صحيح توي مغز ذخيره ميشه و ديگه همه چي ريلکس انجام ميشه :)
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a}ممنونم:D..حتي با دوچرخه کوچيکم امتحان کردم نتونستم..حتما سعيمو ميکنم تا ياد بگيريم..البته بايد ي دوچرخه بگيرم:D
خواهش ميکنم ... اتفاقا با دوچرخه کوچيک سختتره ... کافيه اراده کنيد .
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a}اراده هس:D..امکانات فعلن نيس:D..ولي حتمن در اسرع وقت اين کارو ميکنم
{a h=yohana}عرفان وادب{/a} چرا که نه ؟ تا وقتيکه عشقش هست ميشه ازش لذت برد :)
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a}بله..همينطوره:D
{a h=yohana}عرفان وادب{/a} من الان ميخوام برم دوچرخه رو بردارم برم توي پارکي که جون ميده براي اينکار دور دور کنم تا حالم جا بياد :)
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a}سلامت باشيد...خوش بگذره
{a h=yohana}عرفان وادب{/a} ممنون خيلي خوش گذشت :)
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a}دلمون خواست..شاد باشيد جناب راوندي
{a h=yohana}عرفان وادب{/a} ممنونم قصد دارم برنامه هر روز عصرم باشد ... دست نيافتني نيست به همين سادگي ميشه هم از زندگي لذت برد و هم سلامتي را حفظ کرد .
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a}بله..کاملا درسته..بعضي موقع همين چيزهاي کوچولو لذت و نشاط زيادي به ادم مي ده.
{a h=yohana}عرفان وادب{/a} همين وسيله تو خيابوناي پر از دود فقط ضرره ... خسته از رکاب زدن توي پارک :)
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a}خيلي کيف ميده، ورزش خيلي خوبي هم هست..ولي امان از آلودگي کلان شهرها..خدا رو شکر که شهر ما از اين الودگيها به دوره..تعادل رو رعايت کنيد روزي ي ساعت خوبه رکاب زدن..
دوچرخه سواري خيلي سخته من که نميتونم
{a h=yohana}عرفان وادب{/a} همون حدود يک ساعت هست سعي ميکنم اما بعضي روزها همين فرصت هم پيش نمياد
{a h=tala1baft}طلابافت{/a} سخت که نميشه گفت مهارتهاي محدودي لازم داره
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a}تندرست باشيد..همونم غنيمته
{a h=yohana}عرفان وادب{/a} تشکر ميکنم اما اينطور که امروز گذشت داريم با دوچرخه سوارهاي نوجوان پارک يک اکيپ راه اندازي ميکنيم که دستجمعي بچرخيم بازي امروز اونها اين بود بتونن به من برسن
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a}ماشاالله به شما..دسته جمعي که مزه اش بيشتره..اونم با نوجوان و جوانان که سرشار از انرژي اند.
{a h=yohana}عرفان وادب{/a} ممنون از شما ... من از قديم وسايل دوچرخه زياد دارم براي چند تاشون بردم و به قيمت پايين هم حساب کردم و اشانتيون هم که ميدادم با تمام وجود خوشحال ميشدند بهر حال اوضاع خيلي خوب پيش ميره و از اين دوستي هاي دو طرفه برد برد نصيبمان خواهد شد ان شاالله :)
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a}حتمن ميشه جناب راوندي..خدا خيرتون بده
{a h=yohana}عرفان وادب{/a} بزرگوار هستيد سپاسگزارم
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} @};-
{a h=yohana}عرفان وادب{/a} @};-
براي دوچرخه ام موضوع عجيبي اتفاق افتاد که دست آخر تبديل به عمل خير شد :D حالا ميگم براتون :)
حدود يک هفته پيش با دوچرخه رفتم پارک ، با سه تن از نوجوانان ايستاده بوديم که آقايي ميانسال جلو آمد و گفت : پسرم دوچرخه اي داشت که هر شب اونو داخل آپارتمان مي آورد ! يک شب که دوچرخه اش خاکي شده بود در پارکينگ گذاشت ، صبح آنروز ديديم دزديده شده ... او اضافه کرد
دارم براش دنبال دوچرخه ديگري مي گردم اما چون خيلي گران شده توانايي خريد آنرا ندارم ، اگر اجازه ميدهي از دوچرخه ات عکس بگيرم و امشب آنرا به پسرم نشان بدهم تا بداند که برايش دنبال دوچرخه هستم .
بهرحال نقشه اش گرفت و منهم از روي دلسوزي به او اجازه دادم . يک کيف کوچک روي فرمان آويزان بود که از من خواست کيف را بردارم منهم گفتم کيف است ديگر مهم نيست که کمي شک کردم وقتي عکس گرفت با خانمي که همراه خانمهاي ديگر روي نيمکت نشسته بود لحظه اي گفتگو کرد و رفت .
بعد از رفتنش آن خانم گفت : ما يک دوچرخه تقريبا نو در منزل داريم و ميخواهيم بفروشيم . من به يکي از پسرا گفتم برود به او اين خبر را بدهد چون برگشت گفت که گفتش نميخوام ! با شنيدن اين خبر شککم بيشتر شد و اين آغاز افکاري بود که چرا اصلن بهش اجازه دادم از دوچرخه عکس بگيره ؟ !
صبح که از خواب بيدار شدم فکر کردم نکنه عکس دوچرخه رو براي فروش گذاشته باشه تو ديوار ، که ديدم همينکارو کرده ! دوچرخه رو با زير نصف قيمت با چهار تا عکس گذاشته بود . از اينجا تا نتيجه مثبتي که از اينکارش ايجاد شد چيزي نميخوام بنويسم و فقط نتيجه مثبت را اعلام ميکنم که اميدوارم انجام پذيرد .
بخودم ميگفتم چرا من با اينهمه تجربه فريب خوردم و به او اجازه دادم از دوچرخه عکس بگيرد بعد ميگفتم خب اگر قرار بود از دوچرخه کسي عکس بگيرد بايد از دوچرخه من بوده باشد که به اين سرعت متوجه کلاه برداري او گردد و اين افکار و اقدامات هوشمندانه بعد باعث شد که به ديوار پيشنهاد دهم که از اين پس عکس وسيله هاي نقليه در خيابان يا پارک را منتشر نکنند و عکس اينگونه اقلام در محيط بسته گرفته شود .
هر کدام از دوستان از موارد ذکر نشده کنجکاوي داشت و خواست سوالي مطرح کند در خصوصي در خدمتم اما بحثهاي ديگر در اين مورد در فيد بلامانع است :)
دوستي ميگفت : چندي قبل يک موتور چند ميليوني رو يک ميليون آگهي داده بودند که وقتي زنگ زدم طرف گفت چند نفر دارن ميان اما اگر شما ميخواهيد براتون نگه دارم شماره کارت ميدم مقداري بيعانه بريز به حساب ... اين ترفند مدتيست که متداول شده بود .
اما کساني.که انسانهاي ساده تري بودند پول کامل را با هزينه پست واريز ميکردند و منتظر ارسال ميماندند .
شخص ديگري ميگفت : طرف گفته بوده به شخصي بدهکارم شما اين وجه را به حساب ايشان واريز کن که با اين کار يک عمل خير هم انجام داده باشي که اضافه کرد آن شخص دستگير شد .
شخص ديگري ميگفت : بيشتر اينجور کلاهبرداريهاي اينترنتي با عکس موبايل و تلويزيونهاي ال اي دي انجام ميشه .
بهرحال به همگان هشدار داده شده و يادآور شده اند که بدون رويت جنس فروشنده هيچ مبلغي پرداخت نگردد با اينحال من گفته ام در صورت شکايت حتي يک نفر آنهم در قبال مبلغي ناچيز حاضرم تمام وقت پيگير شکايت از آن شخص باشم چون از عکس وسيله بنده سوء استفاده کرده x-(
خدا خيرتون بده
2-FDAN
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} جناب راوندي جان اين مطلب جالب بود اما من ضربه اين افراد رو سه سال پيش خوردم و رفت علاوه بر اين من اصلا نميزارم که بهم اينطور تماس چرندي گرفته بشه و ببخوام قرباني شم پدرم نزديک بود قرباني شه اما خدا رحم کرد و تونستيم جلو حساب رو بگيريم به هرحال اطلاع رساني خوبي بود انشاالله وسيله خير باشي ولي نه به صورت اينطوري:D
{a h=maysan}در انتظار آفتاب{/a} خير ببينيد الهي
{a h=ANFD}2FDAN{/a} اين مورد براي من شايد هيچ ضرر مالي نداشت اما ممکن بود تا دلتون بخواد ضرر معنوي داشته باشه الحمدلله بخواست خدا بخير گذشت :) راستي دوچرخه شما چي هست ؟ :D
2-FDAN
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} همين مدل از نوع vortex
{a h=ANFD}2FDAN{/a} مدل دوچرخه شما اگر دوشاخ فنري جلو سفيد باشه جديدتره و فرمونشم بالا تره
2-FDAN
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} مدل چرخ شما اگر اشتباه نکنم 2016 هست مال منم 2017 هستش
2-FDAN
البته دوشاخ هاي سفيد 2018 اومد و کمک هاي چرخ هاي ويوا بلا استثنا zoom و شانژمان هاي اون هم همه از نوع تورني turney نوشتارش يادم نيست هستش
{a h=ANFD}2FDAN{/a} بله اين دوچرخه چند سال خواب بوده ممکنه قديمي تر هم باشه
2-FDAN
{a h=ravandi}‍‍‍‍ راوندي {/a} ممکنه
2-FDAN
{a h=mobarez10}مبارز..{/a} هيچي ماشين نميشه بحثم نکنين که توي دوچرخه و ماشين خوب کل ميخوابونم:DB-)
2-FDAN
{a h=mobarez10}مبارز..{/a} منم از موتور خوشم ميامد ولي يک بار پشت فرمونش تصادف کردم ديگه بدم اومد:)
2-FDAN
{a h=mobarez10}مبارز..{/a} خخخخخ ولي چون تصادف کردم و گريه يک بچه رو در آوردم ديگه دلم براش تنگ نميشه:(:)
2-FDAN
{a h=mobarez10}مبارز..{/a} اره زدم به يک نيسان توي روز باروني:)
ساعت ویکتوریا
‍‍‍‍* راوندي *
رتبه 83
13 برگزیده
1074 دوست
محفلهای عمومی يا خصوصی جهت فعاليت متمرکز روی موضوعی خاص.
گروه های عضو
فهرست کاربرانی که پیام های آن ها توسط دبیران مجله پارسی یار در ماه اخیر منتخب شده است.
برگزیدگان مجله ارديبهشت ماه
vertical_align_top